extra

Igår jobbade jag på Eurosko, mitt nuvarande jobb. Roligt med lite annat än väskor. Lite andra kunder, kassa, osv. Det blir nog kanon!
Lillebror fyllde byxmyndig, laglig moppeåkare, sista året i grundskolan. ja, 15år.. helt otroligt. Så vi åkte dit efter jobbet på lite kalas och smörgåstårta. Kändes lite knepigt att åka därifrån sen, hem till mig. =)
Men om det är skönt! inget gnäll, bråk eller skrik. jag gör precis vad jag vill, hur jag vill och när jag vill! 

Fick ett mess från mamma igår kväll om att detur strejkar och därmed inte skickar iväg några plan..
typiskt! jag ska iväg anyway, kosta vad det kosta vill.

Så nu ska jag ut på en lugn promenad. Tänker trotsa den dumma svanskotan tills den läker! bums.



ha det bäst vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0