United States of America

Klumpen? det skulle man kunna kalla mig, ja. Jag förstår inte riktigt hur jag lyckas med saker och ting. Men jag gör det. Och jag gör det rejält! Denna gång är det näsan och pannan som får lida.. Ser du någon som virrar runt på arlanda med blå-slaget ansikte imorgon så är det jag! haha, vilken tjej..

Nu sitter jag iallafall med en 1.5 liters pepsi och stirrar mig blind på resväskan. Denna gång ska jag inte packa för mycket! Konstigt nog blir det alltid så i slutändan. Imorgon lyfter vi mot staterna mina vänner. Som jag har längtat. Först landar vi i New york i åtta dagar för att sedan förflytta oss till Los Angeles och Hollywood. Jiha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0