Forever strong

Inatt sov min fina mamma och prinsen här hos mig. Det är ganska märkligt vilken enorm trygghet jag känner när jag har min mamma i min närhet. Precis som jag sa till henne igår:
- Hur ska jag någonsin kunna ge mina barn, de du har gett mig? Då pratar vi varken pengar, teknikprylar eller dyra kläder, utan kärlek. Att kunna vara den där mamman som alltid visar sig stark inför sina barn. Den där mamman som har svar på alla frågor, om allt. Att vara den person som ger så mycket glädje, kärlet och omtanke till andra människor, är helt fantastiskt enligt mig. Mamma, jag älskar dig, mer än du någonsin kommer att förstå!




Mina fina vänner, ta vara på de vi älskar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0