with love



Elin Elin Elin. Kära vän! Har inte vart ifrån dig såhär länge på.. hur många år? åtta!? Har så mycket att berätta för dig, och tvärtom. Jag tror knappt att jag vill höra.. Jo, jag vill höra allt! alla smaskiga detaljer! Du är ute på ditt livs resa och jag hoppas att du har det underbart, alla gånger. Det känns så himla konstigt att inte ha dig här. Det värsta är nästan att man har vant sig vid det.. Jag unnar dig denna resa, men jag skulle ljuga om jag skulle skriva att jag inte ville ha dig här! hoppas Du tar hand om dig, min vän. <3

Kommentarer
Postat av: Din Elin och basta van!

Fan va du ar sot! Jag saknar dig saa mycket. Kanns sa konstigt att vara hemifran. Vanj dig inte vid att jag ar borta, jag kommer snart hem da kan vi spendera hela sommaren tillsammans och ta igen 4 1/2 manad! Hoppas USA blir grymt! Big LOVE<3

2010-04-26 @ 16:09:20
URL: http://elinstravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0