lost

Jag kan inte bestämma mig riktigt vilket humör jag är på..
Jag tror att min hjärna har överarbetats de senaste dygnen. Allt händer verkligen nu, direkt. poff!
Just nu får timmarna, minuterna, sekunderna gå som de vill. Vill egentligen inte tänka eller planera överhuvudtaget. Allt och ingenting kan hända.

 Stod vid auotomaten tidigare idag och skulle plocka ut lite pengar. Den person som stod framför mig tog sån tid på sig. Jag kände hur jag började bli mer och mer irriterad. "Hur lång tid kan det egentligen ta att slå in sin kod och ta ut pengar?! högst 30 sekunder alltså. Vad är problemet?!" gick mina tankar.
Jag undrar vad som egentligen var det värsta. Att jag verkligen blev irriterad på riktigt eller.. ja, jag kan inte ens komma på ett annat alternativ.

Jag behöver verkligen där här usa-resan..Snälla gud. om du någongång vill och tänker hjälpa mig, så är det dags. nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0